الهه زیبای ماالهه زیبای ما، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

الهه ناز

شکوفه سیب من

1394/9/25 20:40
نویسنده : مامان یلدا
667 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شکوفه سیب من

سلام به توکه پاییزم رازیباکردی چون شکوفه سیب درپاییز شکفتی وزندگیم رارنگ وبوی دیگری بخشیدی امسال پاییزبرای شما شروع درس وورود به دنیای بیکران علم ودانش بود که باهیجان وعلاقه شروع کردی البته اگر سخت برخواستن ازخواب شیرین صبحگاهی را فاکتوربگیریم هم برای توهیجان انگیزاست هم برای من.اولین دندان زیبایت هم سربراورد وجایگزین دندان شیری شداولین شب بعدازافتادن دندانت همچون کارتون سردین دندانت  رازیر بالشت گذاردی ومنتظر هدیه فرشته هاشدی صبح سریع برخواستی ودنبال هدیه ات بودی کتاب داستانهای کلیله ودمنه  روکه ازقبل تهیه کرده بودم زیر بالشت دیدی وکلی ذوق کردی من به فدای تو که هنوزدررویای فرشته هاهستی .امسال برخلاف میلم فقط برای شادکردنت تولدمختصروکوچکی گرفتم هرچندازابتدانبود بابایی برایم سنگین وغم انگیز بود واحساس غریبانه ی بدی داشتم .لباس ملکه یخی روخواسته بودی باوجودبی حوصلگی تمام سعی ام روکردم که البته خداروشکر دوست داشتی .دخترم امیدوارم بعدازین هیچگاه غبارغم برچهره چون ماهت ننشیندوبرتوسن سعادت وکامروایی سوارباشی میدانم که همواره دست مهربان ایزدنگهدارت خواهد بود.عطرشکوفه سیب من درپناه حق پاینده باشی.هنوزعکسهای تولدت اماده نشده به محض حاضرشدن درپستهای بعدی میگذارم فقط چندتایی که باگوشی گرفتم رامیگذارم.

اینم دوستان دوست داشتنیت

ورود به دنیای علم ودانش مبارک باشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الهه ناز می باشد