الهه زیبای ماالهه زیبای ما، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

الهه ناز

آرامش

1394/6/31 13:14
نویسنده : مامان یلدا
525 بازدید
اشتراک گذاری
 

روزگاري حاکمي اعلام کرد به هنرمندي که بتواند آرامش را در يک تابلو نقاشي بياورد، جايزه اي نفيس خواهد داد. بسياري از هنرمندان سعي کردند وحاکم همه تابلو هاي نقاشي را نگاه کرد و از ميان آنهادو تابلو پسنديد و تصميم گرفت يکي از آنها را انتخاب کند.
اولي نقاشي يک دريا چه آرام بود؛ درياچه مانند آينه اي تصوير کوههاي اطرافش را نمايان ميساخت، بالاي درياچه آسماني آبي با ابرهاي زيبا و سفيدبود, هر کس اين نقاشي را ميديد حتما آرامش را در آن مي يافت.
در دومي کوههايي بودناهموار و پر صخره؛ آسمان پر از ابر هاي تيره، باران ميباريد و رعد و برق ميزد، از کنار کوه آبشاري به پايين ميريخت،در اين نقاشي اصلا آرامش ديده نميشد.
اما حاکم با دقت نگاه کرد وپشت آبشار بوته اي کوچک ديد که در شکاف سنگي روييده بود. در آن بوته پرنده اي لانه کرده بود ودر کنار آن آبشار خروشان وعصباني، پرنده اي در لانه اي با آرامش نشسته بود.
حاکم نقاشي دوم را انتخاب کرد وگفت:"آرامش به معناي آن نيست که صدايي نباشد، مشکلي وجود نداشته باشد, يا کار سختي پيش رونباشد،آرامش يعني درميان صدا، مشکل و کار سخت,دلي آرام وجود داشته باشد...
منبع :داستانهای زیبا 
پسندها (1)

نظرات (1)

بازیگریاب
7 مهر 94 18:55
سلام به شما پدر و مادر مهربون.یه مژده خوب دارم.دوست دارید فرزند دلبندتون سوپراستار سینما و تلویزیون بشه؟؟؟ اگه دوست دارید حتما این متن رو بخونید و بهمون سر بزنید. بخش بازيگرياب سينماجوان اغاز به کار کرد.اين بخش با هدف شناسايي استعداد هاي جديد به عنوان پل ارتباطي بين بازيگران و فيلمسازان فعاليت خود را اغاز نموده است.علاقمندان مي توانند با مراجعه به سايت زير نسبت به ثبتنام اقدام نمايند Www.30nemajavan.com/bazigaryab با بازيگرياب فرقي نداره کجا باشي در هرکجاي ايران که باشيد ديده ميشويد....فيلمسازان منتظر هنرنمايي شما هستند. شما هم ميتونيد آرتيست سينما بشيد و به کلي آرزوي خودتون برسيد.راستي يادتون نره که به ما هم امضا بديد..... اگه واقعا فکر ميکنيد توانايي و هنر بازيگري داريد حتما بيايد و ثبت نام کنيد. کلي فيلمساز منتظرن تا شما رو تبديل به بازيگرمطرح کشورمون بکنن.پس وقت رو از دست نديد و همين الان ثبتنام کنيد Www.30nemajavan.com/bazigaryab
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الهه ناز می باشد