الهه زیبای ماالهه زیبای ما، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

الهه ناز

عروسک مامان دوز

1393/5/14 11:29
نویسنده : مامان یلدا
405 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک نازم

چند جفت جوراب زیر یکسالگی داشتی که زیاد هم استفاده نشده بود ودلم نمیومد دوربندازم بالاخره تصمیم گرفتم بااونها برات عروسک درست کنم با یه لنگه ازجورابا وپارچه های دم قیچی زندایی جون یه خانم با لباس محلی باموهای مشکی بلند طبق خواسته خودت درست کردم جالب این جاست که شما دنبال انگشتای این خانوم میگشتی ومن هم درجواب شما گفتم شرمنده مامان جان دیگه انگشت بلدنیستم درست کنم این یکی روفاکتوربگیر .دوستت دارم پرنسسمhttp://zibasaz.niniweblog.com/

پسندها (1)

نظرات (2)

سحر
27 مرداد 93 9:55
آفرین به دوست هنرمند خودم.
سحر
12 شهریور 93 11:21
سلام، خوبی؟ یلدا جون خوبه؟ کجایی؟ نیستی!...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الهه ناز می باشد