الهه زیبای ماالهه زیبای ما، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

الهه ناز

مهمان دعوت کردن یلدا خانوم

1393/3/20 1:15
نویسنده : مامان یلدا
306 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز مشغول نظافت خانه بودم طبق معمول همیشه شما هم دستمال گردگیری دست گرفتی وشروع کردی به کمک کردن وچقدر هم با حوصله وتمیز همه جارو گردگیری میکردی درهمین حین زن دایی جون تماس گرفت شما هم گوشی رو گرفتی ومشغول چاق سلامتی شدید on the phone yahoo smileyبعداز چند لحظه فرمودید مامان خونه رو حسابی تمیز کن امشب مهمون داریم من باتعجب پرسیدم مهمان ؟بله من دایی اینارو شام دعوت کردم برای شام باقالی پلو درست کنی ها سینادوست داره بازم طاقت نیاوردی وبازبه زن دایی زنگ زدی وفرمودی :خاله گربه هاتون روهم بیاری ما بالکنمون مارمولک داره اونارو بیار مارمولکاروبخوره (قابل ذکره که گربه های زن دایی چندتامجسمه اس من موندم این گربه ها چطوری میخوان مارمولک بخورن)thoughtful yahoo smileyخلاصه اینکه وقتی بابااومد گفتی :بابا زنگ بزن دایی رو دعواکن من شام دعوت کردم نیومدنعزیزم مهربونم فدات بشم که اینقدر مهربونی

وقتی مهمون میاد خونمون کلی پذیرایی میکنی وموقع رفتن میری جلوی در می ایستی ودستاتو بازمیکنی ونمیگذاری برن 0205

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان فهیمه
20 خرداد 93 21:35
سلام عزیزم...شماهم با افتخار لینک شدین...
سحر
22 خرداد 93 15:32
آفرین به یلدا جون.
سحر
30 خرداد 93 9:09
وااااای! ،.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الهه ناز می باشد